Agenda

Webinar Gezond Vergaderen. Hoe is hybride overleggen optimaal in te zetten?

Datum: 09/10/2020
Tijd: 12.00 - 13.00 uur
Voorlopig blijven de meeste medewerkers thuiswerken en vergaderen, maar dat geldt niet voor iedereen: het werk leent zich er niet voor om thuis te werken of de thuissituatie is niet geschikt. Steeds vaker zien we, en zullen we ook in de toekomst zien, dat een deel van de medewerkers op kantoor werkt en een deel vanuit huis. Zo lang de medewerkers solo aan de slag zijn, gaat dat prima. Vergaderen terwijl een deel van de medewerkers op de zaak in de vergaderzaal deelneemt en een deel vanuit huis inlogt heet hybride vergaderen. En als je dit niet goed organiseert, loopt de vergadering in de soep, worden medewerkers gepikeerd, haken af of ontstaat er een wij-zij cultuur. Daarom organiseren we een webinar over Gezond vergaderen en hoe hybride overleggen optimaal ingezet kan worden. In het webinar hoort u het volgende: Hoe voorkom je problemen bij hybride vergaderen? Hoe lossen andere werkgevers dit op? Welke spullen heb je nodig? En wat kost dat? Voor welke groepsgrootte is dit geschikt? En natuurlijk antwoorden op uw vragen! Meld je nu aan via onderstaand formulier!